Google Alphabet запускає дві нові функції на основі штучного інтелекту для рекламодавців – вони автоматично знайдуть найкращі місця розміщення реклами для брендів у сервісах технологічної компанії.
Раніше Google вже представив інструменти штучного інтелекту для рекламодавців, але тепер компанія використовує цю технологію, щоб допомогти брендам досягти більш конкретних цілей для своїх оголошень.
Одна з нових функцій, яка називається Demand Gen, використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- та відеореклами рекламодавця в кількох продуктах, таких як Gmail, YouTube і Shorts.
"Штучний інтелект позбавить рекламодавців необхідності думати про те, де вони повинні розміщувати свою рекламу, а технологія буде зосереджена на пошуку місць розміщення, які є "блискучими, візуальними та захоплюючими", – сказала віцепрезидентка Google і генеральна менеджерка з реклами Відх’я Шрінівасан.
Друга нова функція використовуватиме ШІ для пошуку найкращих місць розміщення реклами з метою збільшення кількості переглядів відеореклами бренду.
За словами Шрінівасани, ранні тести показують, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
Вона додала, що використовуючи штучний інтелект, щоб усунути частину "важкої роботи" для рекламодавців, бренди зможуть більше зосередитися на своїй маркетинговій стратегії та оповіді.